12 měsíční záruka, aneb 3 výhody pro naše zákazníky
Obecně je elektronika snadno dostupné zboží, u kterého si navíc můžete vybrat z více variant. Je to jako s jídlem – s jídlem roste chuť. Každý z nás jistě při nákupu chce ušetřit co nejvíce, nebo za stejnou cenu získat o trochu více v jiné formě, než v té finanční.
Jedním z rozhodujících faktorů při výběru elektroniky by měl být ověřený prodejce. Tím máme na mysli výsledky nezávislých anket uživatelů internetových obchodních tržišť typu zbozi.cz, heureka.cz, apod.
Nejvíce podstatné jsou však osobní preference našich zakázníků, a tím se také stávají nejdůležitějšími. Proto ,,cvaknutí kasy’’ není pro nás konec obchodu, ale několikaletý závazek. Během této doby máte sami možnost zjistit, pokud jste tak ještě neučinili, jak se po té k zákazníkům chováme my.
1.
Pokud je pravda, že žijeme v rychlé době, logicky tomu by se měly uzpůsobit také služby. Abyste měli dokonalý přehled o stavu Vaší objednávky, informujeme Vás pomocí SMS zprávy o jejím přijetí a o následné expedici. Zboží objednané do 13:00 hod. předáváme PPL kurýrovi ještě tentýž den.
2.
Budete-li potřebovat podporu se zapojením, či případnou radu ohledně kompatibility systému nebo zjistit, jaké jsou možnosti rozšíření konfigurace Vaší stavající PC sestavy, jednoduše použijte chatovací okénko v našem e-shopu, kam můžete směřovat své dotazy.
Nabízíme také možnost obrátit se přímo na naše techniky na telefonním čísle 702 095 545.
Pro mnohé z nás je počítač nedílnou součástí života. IT technika patří mezi krátkověká stvoření, a že nastane defekt u zařízení, je věc, se kterou je potřeba počítat. Ať už máte zboží od nás v záruce, nebo ne, vždy problém důkladně prověříme a telefonicky nabídneme řešení. Ke každé reklamaci přistupujeme rychle, spolehlivě.
Protože u nás jste na prvním místě Vy.