Domů / Novinky / Ptáte se, za jak dlouho Vám přijde zboží?
Kategorie
Tipy pro Váš nákup
  • Podívejte se, >jak u nás nakoupit<.
  • ___________________________
  • Chcete-li vidět ceny zboží v EUR, stačí si změnit CZK na EUR v pravé horní části eshopu.
  • ___________________________
  • Zboží objednané v pracovních dnech do 13:00 odesíláme ten samý den.
  • ___________________________
  • Možnosti platby a ceny dopravy >doprava
  • ___________________________
  • Přečtěte si  >nejčastějí dotazy a odpovědina ně.

 

Nabízíme tyto platby

  • Online platby PayPal

  • Splátkový prodej Cofidis iPlatba.cz

Rychlý kontakt
  • +420 606 385 070 - Obecné dotazy ke zboží, informace k objednávkám, zásilkám a reklamacím. Fakturace. 

  • +420 606 385 074 - Prodejna, osobní odběry, příjem a výdej servisních zakázek

  • +420 702 095 545 - Technické dotazy ke zboží.

  • +420 724 066 498 - Vedení společnosti, velkoobchod

  •  SuperLevnaPC

  •  info@superlevnapc.cz

  • Otevřeno:

    • ve všedních dnech 09:00 - 17:00​

    • v sobotu 09:00 - 13:00

  • Kompletní kontakty a informace o nás

 

Odběr novinek

Ptáte se, za jak dlouho Vám přijde zboží?

Ptáte se, za jak dlouho obdržíte objednané zboží? - superlevnapc.cz    Každý pracovní den pro Vás připavujeme desítky balíků, které u nás v odpoledních hodinách vyzvedává kurýrní služba. Ta rozváží zásilky následující pracovní den.  Takže již druhý den od objednání můžete mít Vaše zboží doma.

   Každý pracovní den pro Vás připavujeme desítky balíků, které u nás v odpoledních hodinách vyzvedává kurýrní služba. Ta rozváží zásilky následující pracovní den.  Takže již druhý den od objednání můžete mít Vaše zboží doma.

 

 

   Objednávky, které nám v pracovních dnech přijdou do 13:00 hod., pro Vás stihneme zabalit a expedovat tentýž den. Do té doby můžete také svůj obsah objednávky pozměnit – něco přidat, a nebo ubrat. Stačí vyplnit indície do poznámek při objednávání, nebo nás o jiné změně informovat telefonicky, e-mailem, či přímo v online komunikaci v e-shopu.

   Při odeslání balíku od nás obdržíte SMS s číslem zásilky a také e-mail s fakturou v elektronické podobě.

 

 

   Dbejte na zvýšenou pozornost při přebírání balíku. Opticky zkontrolujte, zda-li není poškozen, případně je-li některý z rohů podezřele deformovaný. V takovém případě je kurýr s Vámi povinen počkat do doby, než zboží rozbalíte a zkontrolujete, nejeví-li nějaká vnější poškození.

   Pokud ano, sepište ,,Zápis o vzniklé škodě’’. Jedná se o standardní formulář, který nosí kurýr při sobě. Ten potom doručte na naší e-mailovou adresu a my Vám rychle odpovíme, jak budeme dále postupovat.

     Bez tohoto protokolu nebude reklamace zboží vůbec uznána.
 

   Reklamace není nikdy příjemná a my to chápeme. Proto se snažíme při řešení reklamace každému zákazníkovi zajistit individuální postup. Věříme, že pro bezpečný nákup se k nám budete vracet. 

   V první řadě ale zboží balíme tak, abychom v maximální možné míře předešli poškození při přepravě. Sami se můžete podívat, jak zboží balíme.

 


 

© Používáme oXyShop