Za jak dlouho Vám přijde objednané zboží?
Každý pracovní den pro Vás připavujeme desítky balíků, které u nás v odpoledních hodinách vyzvedává kurýrní služba. Ta rozváží zásilky následující pracovní den.
Takže již druhý den od objednání můžete mít Vaše zboží doma.
Objednávky, které nám v pracovních dnech přijdou do 13:00 hod., pro Vás stihneme zabalit a expedovat tentýž den. Do té doby můžete také svůj obsah objednávky pozměnit – něco přidat, a nebo ubrat. Stačí vyplnit indície do poznámek při objednávání, nebo nás o jiné změně informovat telefonicky, e-mailem, či přímo v online komunikaci v eshopu.
Při odeslání balíku od nás obdržíte SMS s číslem zásilky a také e-mail s fakturou v elektronické podobě.
Dbejte na zvýšenou pozornost při přebírání balíku. Opticky zkontrolujte, zda-li není poškozen, případně je-li některý z rohů podezřele deformovaný. V takovém případě je kurýr s Vámi povinen počkat do doby, než zboží rozbalíte a zkontrolujete, nejeví-li nějaká vnější poškození.
Pokud ano, sepište ,,Zápis o vzniklé škodě’’. Jedná se o standardní formulář, který nosí kurýr při sobě. Ten potom doručte na naší e-mailovou adresu a my Vám rychle odpovíme, jak budeme dále postupovat.
Bez tohoto protokolu nebude reklamace zboží vůbec uznána.
Reklamace není nikdy příjemná a my to chápeme. Proto se snažíme při řešení reklamace každému zákazníkovi zajistit individuální postup. Věříme, že pro bezpečný nákup se k nám budete vracet.
V první řadě ale zboží balíme tak, abychom v maximální možné míře předešli poškození při přepravě. Sami se můžete podívat, jak zboží balíme.