Často kladené dotazy

Odkud se všechny ty použité a repasované počítače a notebooky berou?

 

Na trhu s repasovanou výpočetní technikou se pohybujeme od roku 2007 a díky tomu máme vybudovanou širokou síť našich dodavatelů.

Velká část našeho zboží pochází přímo z firem, které vyřazují svoje IT pro to, aby obnovila svůj technologický park.

Mezi naše další dodavatele patří leasingové společnosti z celé EU, které pronajímají počítače a notebooky do velkých / nadnárodních / společností.

Po čase si výpočetní techniku vezmou zpět a do firem putuje nové IT. To je ten správný čas pro nás.

Počítače a notebooky vykoupíme a připravíme je opět pro jejich další život. 

Máme také kontakty na společnosti, které zajišťuji IT pro různé veletrhy, či jako výstavní zboží do prodejen po celé EU. Toto IT se nazývá "předváděcí" a velmi často jde 

o počítače či notebooky, které byly používané pouze pár desítek hodin. Jejich stav tomu odpovídá - vypadají totiž jako nové.

Díky přímému napojení na tyto společnosti můžeme nabídnout nejnižší ceny na trhu.

 

Co je to repasování?

 

Vykoupené použité počítače a notebooky důkladně vyčistíme pomocí speciálních prostředků. Dále třikrát otestujeme. 

Poprvé pomocí speciálních automatů, které testují stav jednotlivých komponent. Základní desky, HDD, RAM, baterie, webkamery atd.

Následně naši servisní technici ověří mechanický stav všech komponent (klávesnice, LCD, chladiče, konektory atd.) a optický stav zboží. V případě, že naleznou nějakou závadu, je ihned odstraněna. Naštěstí díky tomu, že pracujeme s velmi kvalitním značkovým zbožím, nejsou často tyto zásahy zapotřebí.

Následně jsou počítače a notebooky čerstvě přeinstalovány novou verzí operačních systémů včetně všech ovladačů a podpůrných programů.

Poslední třetí test probíhá před odesláním zboží tak, abychom měli jistotu, že dostanete jen to nejlepší.

 

Co dostanu v počítači / notebooku nainstalované? 

 

Vždy záleží na daném zboží, které jste zakoupili. Instalovaný operační systém je vždy u zboží uveden. 

Linux Ubuntu -  jedná se bezplatný systém, který plně dostačuje pro běžné práce na internetu, zpracování multimediálního obsahu apod. Vše o tomto systému lze najít na www.ubuntu.cz.

Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows 11  -  Tento systém od nás obdržíte vždy kompletně nainstalovaný. Včetně všech ovladačů a také včetně dalších programů, které Vám usnadní práci s počítačem či notebookem. Například bezplatný antivirus Avast, programy pro práci s dokumenty Open Office (či Libre Office), Adobe Reader..atd. Zařízení stačí jen zapnout a začít pracovat.

 

Jak je na tom baterie v notebooku? 

 

Všechny baterie testujeme následujícím způsobem. Notebook se doplna dobije a potom je testován jeho chod na baterii. Minimum, které ještě akceptujeme je cca 40-60 minut. Baterie, které tento test nesplní jsou vyřazeny. Velmi často však mají baterie kapacitu vyšší. U novějších notebooků jde cca. o 1-2 hodiny a u notebooků předváděcích jsou baterie jako nové s kapacitou 2-4 hodiny.

Výdrž baterie samozřejmě hodně záleží na stylu práce s notebookem. Pokud budete pouze pracovat na internetu, či psát dokumenty, baterie Vám vydrží déle. Pokud ovšem budete přehrávat více videa, či hrát hry, potom budete muset baterii častěji dobíjet. V případě, že máte svůj notebook stále zapojený na el. zdroji, baterii vyndejte. Prodloužíte tak životnost baterie a bude Vám déle dobře sloužit.

 

Co obdržím k notebooku? 

 

K notebooku vždy obdržíte napájecí zdroj a napájecí kabel. Dále, pokud je to u zboží uvedeno, obdržíte různé příslušenství jako dokovací stanici, brašnu, či myš zdarma.

Vždy sledujte co je u daného zboží uvedeno.

 

Kdy mi zboží dodáte? 

 

Vždy záleží na tom, co si zvolíte při nákupu zboží.

Kurýrní služba PPL i Zásilkovna doručuji zpravidla do druhého pracovního dne ode dne, kdy od nás zboží vyzvednou.

Zboží objednané do 13:00 odesíláme v den objednání pokud jde o dobírku, či pokud jste zvolili platbu online pomocí PAYU a platba je ihned doručena.

Zboží, kde jste zvolili platbu předem na náš účet, odesíláme v den, kdy je Vaše platba doručena na nás účet.

Zboží objednané po 13:00 odesíláme vždy druhý pracovní den.

 

Mohu si z ceny zboží odečíst DPH? 

 

Jsme plátci DPH, tedy Ano, ke každému zboží od nás automaticky obdržíte fakturu s možností odpočtu DPH. Fakturu naleznete přiloženou v zásilce.

 

 

Potřebuji počítač / notebook přeinstalovat, ztrácím záruku? 

 

NE, neztrácíte záruku. Počítač můžete libovolně přeinstalovat dle Vašeho uvážení z přiloženého média. Ať jde o instalaci z přiloženého DVD anebo recovery oddíl na harddisku.

 

 

Chci si do počítače / notebook přidat RAM nebo HDD, ztrácím záruku? 

 

NE, neztrácíte záruku. Do zařízení můžete přidávat své komponenty. Nicméne je třeba dávat pozor jak na mechanická poničení, tak na poničení statickou elektřinou.

Z toho důvodu doporučujeme nechat přidat komponenty u nás, v odborném servisu v Ledenicích.

Pří případné reklamace vždy sledujeme, zda bylo do zařízení zasahováno. Mechanická poničení komponent, či slotů, konektorů apod. mohou vést ke ztrátě záruky.

 

Kolika bitový je operační systém v zakoupeném PC či notebooku ?

 

Verzi operačního systému pro Vás instalujeme dle velikosti operační paměti RAM.

Pokud je v PC méně než 4 GB RAM, instalujeme 32 bitovou verzi operačního systému.

Pokud je v PC 4 GB RAM a více, instalujeme 64 bitovou verzi operačního systému.

Důvod jsou jednoduché. Windows 64 bit vyžaduje ke správné práci alespoň 3 a více GB RAM.

Tím hlavním důvodem je fakt, že 32 bitový operační systému uní pracovat maximální s 3,1 GB RAM. Více neumí adresovat, tedy co je nad tuto hranici "nerozpozná".
Bylo by tedy zbytečné instalovat 32 bitový systém na PC, kde je například 8 GB RAM, protože systém by stejně využil jen 3,1 GB.

32 bitovou verzi ale umíme instalovat na jakýkoliv PC, tedy pokud z jakéhokoliv důvodu potřebujete mít 32 bit verzi, stačí nám to napsat do poznámky v objednávce a Váš PC takto připravíme. Typicky jde o případy, kdy potřebujete instalovat program, který pracuje jen v 32 bit verzi systému.

 

Co je to stav zboží A, A- a B ?

 

Notebooky, které vykupujeme a repasujeme, nejsou vždy jen v A stavu. Někdy je to A- (drobné kosmetické vady) anebo B (větší vady na plastech apod.

Tyto potom fotíme a nabízíme každý nafocený kus zvlášť. Obecně používáme tyto možnosti:

 

star_ico Nové - jedná se o nové zboží z CZ distribuce 

star_ico Předváděcí  - jedná se o zboží, které je velmi krátkodobě použito. Často jen pár hodin. Typicky jde o zboží z výkladních skříní velkoobchodů. 

star_ico Krátkodobě použité - jedná se o zboží, které je velmi málo použité. Typicky 2-4 týdny. Někdy jen rozbalené, často má ještě originál obal, který je  pouze poničený.. 

star_ico Repasované A (vynikající) - zboží, které již prošlo nasazením ve firmě. Následně je námi repasováno. Jde o vybrané kusy bez vad.

star_ico Repasované A- (kosmetické vady) - zboží, které může mít drobné kosmetické vady vzniklé běžným používáním anebo prasklinu na plastech apod.

star_ico Repasované B (vady - nafoceno)  - zboží, které má mechanické vady, například jedno nefunkční USB apod. U zboží je to doslovně uvedeno a stále má naší plnou záruku.

 

 

Co mám dělat když potřebuji zboží reklamovat? 

 

Jednoduše vyplňte náš   >>reklamační formulář<<   a následně zboží zašlete zpět na naší adresu:  

 

SuperLevnaPC

Slach CZ s.r.o.

Náměstí 70

37311, Ledenice 

 

Do zásilky přiložte následující:

  • kopii faktury -  (netrváme však na ní). Informace od Vás i o zboží máme v našem systému. Nicméně to urychlí vyřízení reklamace.
  • popis závady zařízení - napište svými slovy, jak se zařízení chová a jak to lze nasimulovat. Snáze se našim technikům závada odhaluje, když budou následovat Vámi popsané kroky.
  • soupis věcí v zásilce - při rozbalení zásilky vždy kontrolujeme, že nám opravdu dorazilo vše, co jste poslali a že se nic cestou neztratilo.
  • případně Vám zajistíme svoz zásilky společností PPL. V tom případě nám napište adresu, kde může kurýr zásilku kdykoliv během dne vyzvednout (přesný čas kdy bude zásilka odvezena neovlivníme).
    Kurýr k Vám přijede v nejbližším možném termínu a zásilku vyzvedne. Napište nám při zadání reklamace která varianta je pro Vás vhodnější.

Po vyřešení reklamace Vás kontaktujeme s informací o odeslání zboží zpět. Reklamace řešíme v nejkratším možném termínu tak, abyste měli své zařízení rychle zpět.

 

 

Zboží mi nevyhovuje, jak ho mám vrátit v zákonné 14 denní lhůtě? 

 

Zboží zašlete zpět na naší adresu:  

 

SuperLevnaPC

Slach CZ s.r.o.

Náměstí 70

37311, Ledenice 

 

A to kompletně vše, co jste od nás obdrželi.

Do zásilky připište průvodní dopis o tom, že zboží vracíte v zákonné 14 denní lhůtě. Zároveň připište číslo účtu, kam platbu za zboží vrátíme.

Poté, co zboží rozbalíme a otestujeme, vrátíme Vám platbu v zákonem stanoveném termínu.