Reklamace
Reklamace objednávky
Jaký je správný postup pro založení reklamace (v záruční lhůtě):
- Vyplňte níže uvedený formulář
- Odešlete zboží do reklamačního řízení na adresu:
- Prodej a Servis PC Slach
- Náměstí 70
- Ledenice, 37311
- Tel.: +420 606 385 070
- Email: info@superlevnapc.cz
- Zásilku pečlivě zabalte a do zásilky vložte:
- Reklamované zboží
- Kopii faktury
- Soupis věci v zásilce
- Přesný popis problému, který reklamujete
O přijetí zásilky Vás budeme informovat emailem a SMS.
Následně se reklamace řeší v našem servisním středisku. O vyřešení Vás budeme opět informovat emailem a SMS.
Reklamaci následně vyřešíme opravou, či výměnou zboží anebo vrácení platby
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.